کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی سنجش کیفیت و ارزش خدمات بر رضایت مشتری با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه : اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی) (1398) / وطن خواه ، معصومه، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهوطن خواه ، معصومه، نویسندهردهبندی کنگره :MBA64A /1398عنوان :بررسی سنجش کیفیت و ارزش خدمات بر رضایت مشتری با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه : اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی)تکرار نام مولف :نگارش: معصومه وطن خواهعنوان موازی :Assessing the quality and value of services on customer satisfaction mediated by organizational culture ...ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهدسال نشر :1398عنوان قراردادی : پایان نامهصفحه شمار:120صویژگی :مصور، جدول، نمودارمواد همراه :CDیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"شناسه افزوده :باباجانی محمدی ، سعیده، استاد راهنما فرخی استاد ، مجتبی، استاد مشاورموضوعها :اصفاکیفیت خدمات ؛ ارزش گذاری ؛ رضایت مشتری ؛ اعتماد مشتریانلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14668زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA64AMBA64A /1398 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما