کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی نقش احساسات مثبت و منفی در قصد خرید مجدد تبلیغات دهان به دهان و وابستگی عاطفی به برند (مورد مطالعه گوشی تلفن همراه در مشهد) (1398) / حدادیان ، ناصر، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهحدادیان ، ناصر، نویسندهردهبندی کنگره :65A /MBA 1398عنوان :بررسی نقش احساسات مثبت و منفی در قصد خرید مجدد تبلیغات دهان به دهان و وابستگی عاطفی به برند (مورد مطالعه گوشی تلفن همراه در مشهد)تکرار نام مولف :نگارش: ناصر حدادیانعنوان موازی :Surveying the role of positive emotions and negative emotions fo purchase intention, WOM.........ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهدسال نشر :1398صفحه شمار:153صویژگی :مصور، جدول، نمودارمواد همراه :CDیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"شناسه افزوده :باباجانی محمدی ، سعیده، استاد راهنما مختاری ، علی (1349 -)، استاد مشاورموضوعها :اصفاانگیزه های خود مختار ؛ مثبت نگری ؛ منفی نگریلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14669زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA65A65A /MBA 1398 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما