کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
اندازهگیری رضایت مشتری برای دریافت ایزو 2000: 9000 (1388) / هیل ، نایجل (1952 - م)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسههیل ، نایجل (1952 - م)، نویسندهردهبندی کنگره :HF 5415/335 /ھ96 83الف 1388عنوان :اندازهگیری رضایت مشتری برای دریافت ایزو 2000: 9000تکرار نام مولف :مولفین نایجل هیل ، بیل سلف ، جرج روکهمترجمین شهریار عزیزی، مسعود جاویدانیناشر:تهران : صفارسال نشر :1388ناشر دیگر :اشراقیصفحه شمار:192 صویژگی :مصور، جدول، نمودارشابک/شاپا978-964-388-259-4قیمت :35000 ریالیادداشتعنوان اصلی: Customer satisfaction measurement for ISO 9000: 2000, 2002 کتاب حاضر در سالهای مختلف توسط انتشارات متفاوت منتشر شده استشناسه افزوده :سلف ، بیل Self ، Bill روچ ، گرگ Roche ، Greg عزیزی ، شهریار (1358 -)، مترجم جاویدانی ، مسعود (1364 -)، مترجمموضوعها :اصفامصرفکنندگان-- رضایت ؛ استانداردهای ایزو 9000 ؛ بازارشناسی ؛ مصرفکنندگان-- تحقیقلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12999زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت16264HF 5415/335 /ھ96 83الف 1388 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما کاربرد علوم رفتاری و ارتباطات و نقش آن در رضایتمندی مشتری ([1386]) / قربانی ، مجتبی (1356 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهقربانی ، مجتبی (1356 -)، نویسندهردهبندی کنگره :HF5415/5 /ق4ک2 1386عنوان :کاربرد علوم رفتاری و ارتباطات و نقش آن در رضایتمندی مشتریتکرار نام مولف :مولفان مجتبی قربانی، حمید قربانیناشر:مشهد : بانگ الستسال نشر :[1386]صفحه شمار:159 صویژگی :جدولشابک/شاپا978-964-267-429-9قیمت :20000 ریالیادداشتچاپ قبلی: دبیزش: فرمبند، 1383(164 ص.) عنوان روی جلد: کاربرد علوم رفتاری در ارتباطات و نقش آن در رضایتمندی مشتری کتابنامه: ص.159 کاربرد علوم رفتاری در ارتباطات و نقش آن در رضایتمندی مشتریشناسه افزوده :قربانی ، حمیدموضوعها :اصفامشتریشناسی-- مدیریت ؛ مصرفکنندگان-- رضایت ؛ بازاریابی ارتباطیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=11722زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت14790HF5415/5 /ق4 ک2 1386 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما سنجش رضایتمندی کارکنان (خدمات) (1395) / لارنس ، جوآن تی، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهلارنس ، جوآن تی، نویسندهردهبندی کنگره :HF5549/5 /ر6ل2 1395عنوان :سنجش رضایتمندی کارکنان (خدمات)تکرار نام مولف :نویسندگان جوان لاورنس، باری ویتاکر، هیدی لامپیترجمه محمد نظریان، مجید میرویسی، فاطمه میرویسیناشر:تهران : نشر پریسسال نشر :1395صفحه شمار:136 صویژگی :جدول ، نمودارشابک/شاپا978-6-00-812500-6یادداشتعنوان اصلی: Measuring employee satisfactionrشناسه افزوده :ویتاکر ، باری Whittaker ، Barry لمپی ، هایدی Lampi ، Heidi نظریان ، محمد (1363 -)، مترجم میرویسی ، مجید (1355 -)، مترجم میرویسی ، فاطمه، مترجمموضوعها :اصفارضایت از کار ؛ موفقیت شغلی ؛ مصرفکنندگان-- رضایتلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=11813زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت14878HF5549/5 /ر6 ل2 1395 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود 15213HF5549/5 /ر6 ل2 1395 ن.2 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما