دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

خدمات ‌راهبردی ‌به مشتری (گردشگری و هتل‌داری): مدیریت تجربه مشتری به منظور افزایش تبلیغات شفاهی مثبت، ایجاد وفاداری و افزایش سود حداکثری (1394) / گودمن ، جان ا، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهگودمن ، جان ا، نویسنده
رده‌بندی کنگره :HF5415/5 ‭/گ9خ4 1394
عنوان :خدمات ‌راهبردی ‌به مشتری (گردشگری و هتل‌داری): مدیریت تجربه مشتری به منظور افزایش تبلیغات شفاهی مثبت، ایجاد وفاداری و افزایش سود حداکثری
تکرار نام مولف :[جان‌ا. گودمن]ترجمه مجید میرویسی ، فیض‌الله زمانیان ویراستار فاطمه میرویسی
ناشر:تهران : انتشارات پریس
سال نشر :1394
صفحه شمار:260 ص
ویژگی :جدول، نمودار
شابک/شاپا978-6-00-939938-3
یادداشتعنوان اصلی: Strategic customer service : managing the customer experience to increase positive word of mouth, build loyalty, and maximize profits , c2009
شناسه افزوده :زمانیان ، فیض ‌الله (1350 -)، مترجم
میرویسی ، مجید، مترجم
میرویسی ، فاطمه، ویراستار
موضوع‌ها :اصفا
خدمات مشتری ؛ مشتری‌شناسی-- مدیریت
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=11814
زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
14880HF5415/5 ‭/گ9 خ4 1394 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد معمولیموجود

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :