دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب (1388) / محمدیان ، محمود (1349 -)، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهمحمدیان ، محمود (1349 -)، نویسنده
رده‌بندی کنگره :JF2112 ‭‭/م2 م3 1388
عنوان :مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب
تکرار نام مولف :نویسندگان محمود محمدیان، جعفر شمسی
ناشر:تهران : موسسه کتاب مهربان نشر
سال نشر :1388
صفحه شمار:248 ص
ویژگی :مصور، جدول
شابک/شاپا978-964-7725-86-6
قیمت :48000 ریال
یادداشتپشت جلد به انگلیسی: Mahmood Mohammadian, Jafar Shamsi. Political marketing & advertising
کتابنامه: ص. 245 - 248؛ همچنین به صورت زیرنویس
شناسه افزوده :شمسی ، جعفر
موضوع‌ها :اصفا
مبارزه سیاسی-- مدیریت ؛ مبارزه سیاسی ؛ بازاریابی-- جنبه‌های سیاسی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12342
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
15315JF2112 ‭‭/م2 م3 1388 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد معمولیموجود

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :