دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

اندازه‌گیری رضایت مشتری برای دریافت ایزو 2000: 9000 (1388) / هیل ، نایجل (1952 - م)، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسههیل ، نایجل (1952 - م)، نویسنده
رده‌بندی کنگره :HF 5415/335 ‭/ھ96 83‭‮الف‬ 1388
عنوان :اندازه‌گیری رضایت مشتری برای دریافت ایزو 2000: 9000
تکرار نام مولف :مولفین نایجل هیل ، بیل سلف ، جرج روکهمترجمین شهریار عزیزی، مسعود جاویدانی
ناشر:تهران : صفار
سال نشر :1388
ناشر دیگر :اشراقی
صفحه شمار:192 ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
شابک/شاپا978-964-388-259-4
قیمت :35000 ریال
یادداشتعنوان اصلی: Customer satisfaction measurement for ISO 9000: 2000, 2002
کتاب حاضر در سال‌های مختلف توسط انتشارات متفاوت منتشر شده است
شناسه افزوده :سلف ، بیل
Self ، Bill
روچ ، گرگ
Roche ، Greg
عزیزی ، شهریار (1358 -)، مترجم
جاویدانی ، مسعود (1364 -)، مترجم
موضوع‌ها :اصفا
مصرف‌کنندگان-- رضایت ؛ استانداردهای ایزو 9000 ؛ بازارشناسی ؛ مصرف‌کنندگان-- تحقیق
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12999
زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
16264HF 5415/335 ‭/ھ96 83‭‮الف‬ 1388 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد معمولیموجود

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :