کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
اندازهگیری رضایت مشتری برای دریافت ایزو 2000: 9000 (1388) / هیل ، نایجل (1952 - م)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسههیل ، نایجل (1952 - م)، نویسندهردهبندی کنگره :HF 5415/335 /ھ96 83الف 1388عنوان :اندازهگیری رضایت مشتری برای دریافت ایزو 2000: 9000تکرار نام مولف :مولفین نایجل هیل ، بیل سلف ، جرج روکهمترجمین شهریار عزیزی، مسعود جاویدانیناشر:تهران : صفارسال نشر :1388ناشر دیگر :اشراقیصفحه شمار:192 صویژگی :مصور، جدول، نمودارشابک/شاپا978-964-388-259-4قیمت :35000 ریالیادداشتعنوان اصلی: Customer satisfaction measurement for ISO 9000: 2000, 2002 کتاب حاضر در سالهای مختلف توسط انتشارات متفاوت منتشر شده استشناسه افزوده :سلف ، بیل Self ، Bill روچ ، گرگ Roche ، Greg عزیزی ، شهریار (1358 -)، مترجم جاویدانی ، مسعود (1364 -)، مترجمموضوعها :اصفامصرفکنندگان-- رضایت ؛ استانداردهای ایزو 9000 ؛ بازارشناسی ؛ مصرفکنندگان-- تحقیقلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12999زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت16264HF 5415/335 /ھ96 83الف 1388 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما