کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
روانشناسی مصرف کننده (1396) / جانسون-بوید ، کاترین وی، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهجانسون-بوید ، کاترین وی، نویسندهردهبندی کنگره :HF5415/32 /ج2ر9 1396عنوان :روانشناسی مصرف کنندهتکرار نام مولف :تالیف کاترین وی. جانسونبویترجمه مهدی علیرحیمی، مجید میرویسی، محمد نظریان ویراستار سعید نیکطینتناشر:تهران : نشر پریسسال نشر :1396صفحه شمار:315 صویژگی :مصور ،جدول، نمودارشابک/شاپا978-6-00-812509-9قیمت :180000 ریالیادداشتعنوان اصلی: Consumer psychology, 2012شناسه افزوده :علیرحیمی ، مهدی (1344 -)، مترجم میرویسی ، مجید (1355 -)، مترجم نظریان ، محمد (1363 -)، مترجمموضوعها :اصفامصرف کنندگان-- رفتار ؛ Consumer behavior-- Psychological aspects ؛ مصرف کنندگان-- روانشناسی ؛ Consumers-- Psychologyلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12819زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت16058HF5415/32 /ج2 ر9 1396 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما سنجش رضایتمندی کارکنان (خدمات) (1395) / لارنس ، جوآن تی، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهلارنس ، جوآن تی، نویسندهردهبندی کنگره :HF5549/5 /ر6ل2 1395عنوان :سنجش رضایتمندی کارکنان (خدمات)تکرار نام مولف :نویسندگان جوان لاورنس، باری ویتاکر، هیدی لامپیترجمه محمد نظریان، مجید میرویسی، فاطمه میرویسیناشر:تهران : نشر پریسسال نشر :1395صفحه شمار:136 صویژگی :جدول ، نمودارشابک/شاپا978-6-00-812500-6یادداشتعنوان اصلی: Measuring employee satisfactionrشناسه افزوده :ویتاکر ، باری Whittaker ، Barry لمپی ، هایدی Lampi ، Heidi نظریان ، محمد (1363 -)، مترجم میرویسی ، مجید (1355 -)، مترجم میرویسی ، فاطمه، مترجمموضوعها :اصفارضایت از کار ؛ موفقیت شغلی ؛ مصرفکنندگان-- رضایتلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=11813زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت14878HF5549/5 /ر6 ل2 1395 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود 15213HF5549/5 /ر6 ل2 1395 ن.2 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما مدیریت بازاریابی خدمات (٬ 1395) / میودی ، پیتر، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهمیودی ، پیتر، نویسندهردهبندی کنگره :HD9980/5 /م9م4 1395عنوان :مدیریت بازاریابی خدماتتکرار نام مولف :تالیف پیتر مودی٬ آنجلینا پیریترجمه مجید میرویسی٬ جلال صالحی٬ محمد نظریانناشر:تهران : انتشارات پریسسال نشر :٬ 1395صفحه شمار:319صویژگی :مصور، جدول، نمودارشابک/شاپا978-6-00-812502-0قیمت :120000 ریالیادداشتعنوان اصلی: ...Service Marketing Managementشناسه افزوده :پیری ، آنجلا Pirrie ، Angela میرویسی ، مجید (1355 -)، مترجم صالحی ، جلال (1353 -)، مترجم نظریان ، محمد (1363 -)، مترجمموضوعها :اصفاخدمات-- مدیریت ؛ Service industries-- Management ؛ خدمات-- بازاریابی ؛ Service industries-- Marketingلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12021زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت15211HD9980/5 /م9 م4 1395 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما