دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

موسسه آموزش عالی فردوس مشهد. بررسی عوامل موثر براعتماد درتجارت الکترونیک مشتری بامشتری (C2C) باتوجه به ویژگی های جمعیت شناختی (1396) / محمودی مهماندوست ، علیرضا، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهمحمودی مهماندوست ، علیرضا، نویسنده
رده‌بندی کنگره :MBA ‭/27MBA 1396
عنوان مجموعه :موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
عنوان :بررسی عوامل موثر براعتماد درتجارت الکترونیک مشتری بامشتری (C2C) باتوجه به ویژگی های جمعیت شناختی
تکرار نام مولف :علیرضا محمودی مهماندوست
عنوان موازی :Investigating effective factors on trust in customer_to_customer electronic commerce according to demographic features
سال نشر :1396
صفحه شمار:147ص
ویژگی :جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد[رشته مدیریت بازرگانی بین الملل]
شناسه افزوده :محبی ، سمیه، استاد راهنما
مختاری ، علی، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
تجارت الکترونیک ؛ الکترونیک مشتری با مشتری ؛ اعتماد مشتریان
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13519
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
27MBAMBA ‭/27MBA 1396 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :