دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

Contemporary issues in marketing and consumer behaviour / Parsons ، Elizabeth، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهParsons ، Elizabeth، نویسنده
رده‌بندی کنگره :HF5415 .P2493 2017
عنوان :Contemporary issues in marketing and consumer behaviour
تکرار نام مولف :Elizabeth Parsons, Pauline Maclaran and Andreas Chatzidakis
صفحه شمار:pages cm
شابک/شاپا9780415826907 (hardback : alk. paper)
یادداشتEarlier edition: 2009
Includes bibliographical references and index
شناسه افزوده :Maclaran ، Pauline
Chatzidakis, Andreas
موضوع‌ها :اصفا
Marketing ؛ Consumer behavior
مندرجاتIntroduction: how has marketing changed? -- Postmodern marketing and beyond -- Building brand cultures -- Gender, feminism and consumer behaviour -- Psychoanalysis in marketing theory and practice -- The ethics of marketing management -- Ethical consumers and the moralised brandscape -- Politicising consumption - consumerising politics -- Marketing spaces and places -- The globalised marketplace
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13842
زبان مدرک :English

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
17284HF5415 .P2493 2017 کتاب لاتینکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد معمولیتاریخ بازگشت ۱۳۹۷/۱۱/۱۱

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :