کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
موسسه آموزش عالی فردوس مشهد. بررسی عوامل موثر براعتماد درتجارت الکترونیک مشتری بامشتری (C2C) باتوجه به ویژگی های جمعیت شناختی (1396) / محمودی مهماندوست ، علیرضا، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهمحمودی مهماندوست ، علیرضا، نویسندهردهبندی کنگره :MBA /27MBA 1396عنوان مجموعه :موسسه آموزش عالی فردوس مشهدعنوان :بررسی عوامل موثر براعتماد درتجارت الکترونیک مشتری بامشتری (C2C) باتوجه به ویژگی های جمعیت شناختیتکرار نام مولف :علیرضا محمودی مهماندوستعنوان موازی :Investigating effective factors on trust in customer_to_customer electronic commerce according to demographic featuresسال نشر :1396صفحه شمار:147صویژگی :جدول، نمودارمواد همراه :CDیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد[رشته مدیریت بازرگانی بین الملل]شناسه افزوده :محبی ، سمیه، استاد راهنما مختاری ، علی، استاد مشاورموضوعها :اصفاتجارت الکترونیک ؛ الکترونیک مشتری با مشتری ؛ اعتماد مشتریانلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13519زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت27MBAMBA /27MBA 1396 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما