دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک


نتایج سرعنوان جستجو شده

   مرتب سازی     درج پیشنهاد خرید   پالایش جستجو   جستجو در منابع سایر کتابخانه ها
گسترش جستجو به رکوردهای فرزند
بررسی تاثیر اعتماد بر وفاداری مشتری با واسطه گری درگیری مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد) (1399) / نیکخویی، نوید، نویسنده
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر تعالی سازمان با میانجیگری توانمند سازی کارکنان (1399) / قاسمی ، سید مجتبی، نویسنده
بررسی تاثیر ویژگی های روان شناختی مشتریان بر قصد استفاده مجدد با میانجی گری نگرش آنها (1397) / رضایی طلب ، سارا، نویسنده
بررسی سنجش کیفیت و ارزش خدمات بر رضایت مشتری با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه : اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی) (1398) / وطن خواه ، معصومه، نویسنده
تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک بر رفتار مصرف کنندگان با در نظر گرفتن نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه : شعب بانک کشاورزی مشهد) (1398) / کیمیائی ، حسین، نویسنده
موسسه آموزش عالی فردوس مشهد. بررسی عوامل موثر براعتماد درتجارت الکترونیک مشتری بامشتری (C2C) باتوجه به ویژگی های جمعیت شناختی (1396) / محمودی مهماندوست ، علیرضا، نویسنده

کاربران آنلاین :