بررسی تاثیر اعتماد بر وفاداری مشتری با واسطه گری درگیری مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد) (1399) / نیکخویی، نوید، نویسنده
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر تعالی سازمان با میانجیگری توانمند سازی کارکنان (1399) / قاسمی ، سید مجتبی، نویسنده
بررسی تاثیر ویژگی های روان شناختی مشتریان بر قصد استفاده مجدد با میانجی گری نگرش آنها (1397) / رضایی طلب ، سارا، نویسنده
بررسی سنجش کیفیت و ارزش خدمات بر رضایت مشتری با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه : اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی) (1398) / وطن خواه ، معصومه، نویسنده
تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک بر رفتار مصرف کنندگان با در نظر گرفتن نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه : شعب بانک کشاورزی مشهد) (1398) / کیمیائی ، حسین، نویسنده
موسسه آموزش عالی فردوس مشهد. بررسی عوامل موثر براعتماد درتجارت الکترونیک مشتری بامشتری (C2C) باتوجه به ویژگی های جمعیت شناختی (1396) / محمودی مهماندوست ، علیرضا، نویسنده