کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب (1388) / محمدیان ، محمود (1349 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهمحمدیان ، محمود (1349 -)، نویسندهردهبندی کنگره :JF2112 /م2 م3 1388عنوان :مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غربتکرار نام مولف :نویسندگان محمود محمدیان، جعفر شمسیناشر:تهران : موسسه کتاب مهربان نشرسال نشر :1388صفحه شمار:248 صویژگی :مصور، جدولشابک/شاپا978-964-7725-86-6قیمت :48000 ریالیادداشتپشت جلد به انگلیسی: Mahmood Mohammadian, Jafar Shamsi. Political marketing & advertising کتابنامه: ص. 245 - 248؛ همچنین به صورت زیرنویسشناسه افزوده :شمسی ، جعفرموضوعها :اصفامبارزه سیاسی-- مدیریت ؛ مبارزه سیاسی ؛ بازاریابی-- جنبههای سیاسیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12342زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت15315JF2112 /م2 م3 1388 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما