ارتباط بین قابلیت های مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات در شعب بانک ملت (1395) / شیخ الاسلامی ، زینب، نویسنده
بررسی تاثیر ادراک مصرف کنندگان ازبرندهای خارجی برقصد خرید محصولات (مورد مطالعه : خریداران جوان درصنعت پوشاک) (1396) / رضوانی ،مهلا، نویسنده
بررسی تاثیر اعتبار شرکت و قوم گرایی بر نگرش دانشجویان نسبت به پوشاک خارجی (1395) / کشتگر ، سمیه، نویسنده
بررسی تاثیر تجانس برند بر وفاداری مشتریان محصولات ورزشی از طریق نقش میانجی ارزش ویژه برند (1396) / وصال ، سید رسول، نویسنده
بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد تجارت از طریق نقش میانجی قابلیت نوآوری در شعب بانک مهر اقتصاد مشهد (1395) / رمضانی ، عاطفه، نویسنده
بررسی تاثیر نگرش های اخلاقی بر فروش بیمه های عمر(مورد مطالعه نمایندگی های شرکت بیمه آسیا در مشهد) (1395) / برادر یزدچیان ، نیلوفر، نویسنده