کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
ارتباط بین قابلیت های مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات در شعب بانک ملت (1395) / شیخ الاسلامی ، زینب، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهشیخ الاسلامی ، زینب، نویسندهردهبندی کنگره :MBA /2A 1395عنوان :ارتباط بین قابلیت های مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات در شعب بانک ملتتکرار نام مولف :زینب شیخ الاسلامیسال نشر :1395صفحه شمار:126صمواد همراه :CDشناسه افزوده :فرخی استاد ، مصطفی، استاد مشاور رجوعی ، مرتضی، استاد راهنماموضوعها :اصفابانک ملت - مشهد ؛ مدیریت دانش ؛ کیفیت خدماتمندرجاتکارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تحوللینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12361زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA 2AMBA /2A 1395 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما