دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

Embodied performance as applied research, art and pedagogy (2018) / Julie-Ann ، Scott، نویسنده 9783319636603
نوع مدرک:برنامه‌ها و فایلهای کامپیوتری
سرشناسهJulie-Ann ، Scott، نویسنده
رده‌بندی کنگره :N345 .S36 2018
عنوان :Embodied performance as applied research, art and pedagogy
تکرار نام مولف :Julie-Ann Scott؛eng
ناشر:Cham, Switzerland : Palgrave Macmillan
سال نشر :2018
فروست :Creativity, Education and the ArtsCreativity, Education and the Arts
صفحه شمار:xxiv, 211 pages
ویژگی :illustrations,22 cm
شابک/شاپا9783319636603
موضوع‌ها :اصفا
Art -- Study and teaching ؛ Design -- Study and teaching
مندرجاتResearcher Positioning as Embodied Experience -- Connecting to the Bodies We Research -- There’s No Center Without the Margins—Revealing Compulsory Performance to Achieve Audience Empathy -- Creating Accessible, Pedagogical Storytelling Performances as Research—Take 1 -- A Performance Transcription Exercise -- Can Rigorous Research Be Art for the Masses? A Student/Teacher Debrief -- Hyper-Embodiment and Outsider-Research-Pursuing Empathy and Connection in the Field -- Creating Accessible, Pedagogical Art as Research—Take 2 -- Can Rigorous Research Be for the Masses? A Second Student/Teacher Debrief -- Compromising Methodology for Open Audiences -- In Conclusion—A Call for Hyper-Embodied Performance Research Pedagogy for Social Justice -- Epilogue—The Next Performance Ethnographic Show in Pursuit of Hyper-Embodiment
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14117
زبان مدرک :English
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
فاقد شماره ثبت
9783319636603 - application/pdf
Adobe Acrobat P...
       

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :