دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

فرهنگ واژگان برند: «جامع‌ترین فرهنگ نام تجاری موجود در ایران» (1390)
نوع مدرک:متون چاپی
رده‌بندی کنگره :HD69 ‭/ن2ف4 1390
عنوان :فرهنگ واژگان برند: «جامع‌ترین فرهنگ نام تجاری موجود در ایران»
تکرار نام مولف :ویراستار جف سویستان ؛ کاری از گروه اینتربرند مترجمان احمد روستا و کبری سبزعلی‌یمقانی ویراستار امیرمهدی اصغری سرویراستار آزیتا جمشیدنژاد‌اول
ناشر:تهران : سیته
سال نشر :1390
فروست :راه‌کارهای تبلیغات و بازاریابی ؛ ۳۸
صفحه شمار:[217] ص
ویژگی :مصور (رنگی)
شابک/شاپا9786005253344
قیمت :70000 ریال
یادداشتعنوان اصلی: The brand glossary, 2007
شناسه افزوده :سویستان ، جف، ویراستار
موسسه اینتر‌برند
Swystun ، Jeff
Interbrand (Firm)
روستا ، احمد (1327 -)، مترجم
سبزعلی یمقانی ، کبری (1359 -)، مترجم
اصغری ، امیر‌مهدی (1363 -)، ویراستار
جمشید‌نژاد اول ، آزیتا (1360 -)، سردبیر
موضوع‌ها :اصفا
نام‌های تجاری ؛ برندسازی (بازاریابی) ؛ کالا‌ها-- بازاریابی ؛ بازاریابی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14252
زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
17552HD69 ‭/ن2ف4 1390 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :