کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی ارتباط تصویر ذهنی از برند سازمان با وفاداری مشتریان از طریق نقش میانجی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک(بانک سامان شعب شهر مشهد) (1395) / دادستان ، علیرضا، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهدادستان ، علیرضا، نویسندهردهبندی کنگره :MBA /10A 1395عنوان :بررسی ارتباط تصویر ذهنی از برند سازمان با وفاداری مشتریان از طریق نقش میانجی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک(بانک سامان شعب شهر مشهد)تکرار نام مولف :علیرضا دادستانسال نشر :1395مواد همراه :CDیادداشتکارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیشناسه افزوده :ناصری ، نازیا سادات، استاد راهنماموضوعها :اصفاخدمات بانکداری الکترونیکی ؛ برند سازمان - تصویر ؛ وفاداری مشتریانلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12581زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA 10AMBA /10A 1395 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما