دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی رابطه ی ارزش ویژه برند و تصویر برند با در نظر گرفتن نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه : برند سانتم در مصرف کنندگان تجهیزات دندانپزشکی مشهد) (1398) / باغبان ، سارا، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهباغبان ، سارا، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA48A ‭/1398
عنوان :بررسی رابطه ی ارزش ویژه برند و تصویر برند با در نظر گرفتن نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه : برند سانتم در مصرف کنندگان تجهیزات دندانپزشکی مشهد)
تکرار نام مولف :نگارش: سارا باغبان
عنوان موازی :The survey of the relationship between brand equity and brand image with considering the mediator role of social capital....
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1398
عنوان قراردادی : پایان نامه
صفحه شمار:123ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD + مقاله
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت بازرگانی بین المللی "
شناسه افزوده :حقی ، سیدرضا (1343 -)، نویسنده
فرخی استاد ، مصطفی، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
ارزش ویژه برند ؛ تصویربرند ؛ سرمایه های اجتماعی ؛ تداعیات برند
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14573
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA48A‭MBA48A ‭/1398 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :