کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی رابطه کیفیت خدمات بانک و رضایتمندی مشتری بر اساس مدل سر و کوال (1395) / علیزاده کیارسی ، الهه، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهعلیزاده کیارسی ، الهه، نویسندهردهبندی کنگره :MBA /11A 1395عنوان :بررسی رابطه کیفیت خدمات بانک و رضایتمندی مشتری بر اساس مدل سر و کوالتکرار نام مولف :الهه علیزاده کیارسیسال نشر :1395مواد همراه :cdشناسه افزوده :حقی ، سیدرضا (1343 -)، استاد راهنما رحیم زاده ، اشکان، استاد مشاورموضوعها :اصفاخدمات بانکی ؛ رضایتمندی ؛ ضمانت و تضمینمندرجاتکارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12740زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA 11AMBA /11A 1395 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما