بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و تصویر بانک بر قصد استفاده مجدد مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی : (مطالعه موردی مشتریان بانک پارسیان شهرستان مشهد): استاد راهنما ، دکتر سید رضا حقی : استاد مشاور ، دکتر علی مختاری
تکرار نام مولف :
المیرا معدنیان
عنوان موازی :
Investingating the effect of aafiliated marketing and corporate image on intention of customers to use internate banking services
" مقاله این پایان نامه تحت عنوان : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند با در نظر گرفتن ابعاد آن بر قصد استفاده مشتریان در کسب و کارهای مختلف (همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی 19 و 20 اردیبهشت 1397 مشهد) ارائه گردید.
" پایان نامه کارشناسی ارشد گروه مدیریت"