دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر نقش ابعاد برند خدماتی بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی گری اعتماد برند (مورد مطالعه : مشتریان شرکت های تولید کننده ایمپلنت های ارتوپدی و ستون فقرات) (1399) / سمواتی ، سید روح الله، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهسمواتی ، سید روح الله، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA49A ‭/1399
عنوان :بررسی تاثیر نقش ابعاد برند خدماتی بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی گری اعتماد برند (مورد مطالعه : مشتریان شرکت های تولید کننده ایمپلنت های ارتوپدی و ستون فقرات)
تکرار نام مولف :نگارش: سید روح الله سمواتی
عنوان موازی :The effect of service brand dimensions on brand balue and perceived image mediated by brand trust ....
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1399
عنوان قراردادی : پایان نامه
صفحه شمار:99ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"
شناسه افزوده :باباجانی محمدی ، سعیده، استاد راهنما
فرخی استاد ، مجتبی، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
برند ؛ ارزش ویژه برند ؛ اعتمادبه برند ؛ تصویربرند
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14652
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA49A‭MBA49A ‭/1399 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :