دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر شخصیت برند بر نگرش مشتریان با میانجی گری جذابیت برند (مورد مطالعه : موسسه اعتباری ملل) (1399) / ذاکری اصل ، مهدی، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهذاکری اصل ، مهدی، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA59A ‭/1398
عنوان :بررسی تاثیر شخصیت برند بر نگرش مشتریان با میانجی گری جذابیت برند (مورد مطالعه : موسسه اعتباری ملل)
تکرار نام مولف :نگارش: مهدی ذاکری اصل
عنوان موازی :Investigating the effect of brand personality on customers' attitude with brand mediation (case study: credit institutions Mellal)
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1399
عنوان قراردادی : پایان نامه
صفحه شمار:94ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت "
شناسه افزوده :باباجانی محمدی ، سعیده، استاد راهنما
ناصری ، محمد، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
برند ؛ جذابیت برند ؛ موسسه اعتباری ملل
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14663
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA59A‭MBA59A ‭/1398 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :