دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر امضاء و آگاهی از برند ، نگرش و شهرت برند بر عملکرد برند از دیدگاه مشتریان با میانجی گری کیفیت ادراک شده (1398) / غلامی ، نیره، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهغلامی ، نیره، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA62A ‭/1398
عنوان :بررسی تاثیر امضاء و آگاهی از برند ، نگرش و شهرت برند بر عملکرد برند از دیدگاه مشتریان با میانجی گری کیفیت ادراک شده : مورد مطالعه : فروشگاههای زنجیره ای هایپرمی شهر مشهد
تکرار نام مولف :نگارش: نیره غلامی
عنوان موازی :Survey the effect of brand signature, brand awarcness, brand sttitude , and brand reputation on....
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1398
عنوان قراردادی : پایان نامه
صفحه شمار:126ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت "
شناسه افزوده :فرخی استاد ، مجتبی، استاد راهنما
باباجانی محمدی ، سعیده، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
امضاء برند ؛ اعتمادبه برند ؛ ویژگی های برند
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14666
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA62A‭MBA62A ‭/1398 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :