دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی نقش احساسات مثبت و منفی در قصد خرید مجدد تبلیغات دهان به دهان و وابستگی عاطفی به برند (مورد مطالعه گوشی تلفن همراه در مشهد) (1398) / حدادیان ، ناصر، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهحدادیان ، ناصر، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭65A ‭/MBA 1398
عنوان :بررسی نقش احساسات مثبت و منفی در قصد خرید مجدد تبلیغات دهان به دهان و وابستگی عاطفی به برند (مورد مطالعه گوشی تلفن همراه در مشهد)
تکرار نام مولف :نگارش: ناصر حدادیان
عنوان موازی :Surveying the role of positive emotions and negative emotions fo purchase intention, WOM.........
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1398
صفحه شمار:153ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"
شناسه افزوده :باباجانی محمدی ، سعیده، استاد راهنما
مختاری ، علی (1349 -)، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
انگیزه های خود مختار ؛ مثبت نگری ؛ منفی نگری
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14669
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA65A‭65A ‭/MBA 1398 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :