![]()
Andreas Werckmeister's Musicalische Paradoxal-Discourse ([2018]) / 1645-1706 ، Werckmeister. Andreas، نویسنده
![]()
نوع مدرک: برنامهها و فایلهای کامپیوتری سرشناسه 1645-1706 ، Werckmeister. Andreas، نویسنده ردهبندی کنگره : MT6 .W34M8713 2018 عنوان : Andreas Werckmeister's Musicalische Paradoxal-Discourse : a well-tempered universe تکرار نام مولف : translation with commentary by Dietrich Bartel؛eng ناشر: Lanham, Maryland : Lexington Books سال نشر : [2018] فروست : Contextual Bach studiesContextual Bach studies صفحه شمار: xv, 157 pages ;24 cm شابک/شاپا 9781498566346 یادداشت Includes bibliographical references and index شناسه افزوده : Bartel ، Dietrich موضوعها : اصفا
Music theory -- Early works to 1800 ؛ Composition (Music) -- Early works to 1800 ؛ Music -- Instruction and study -- Early works to 1800 ؛ Composition (Music) ؛ Music -- Instruction and study ؛ Music theory ؛ Early worksلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=14060 زبان مدرک : English
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت فاقد شماره ثبت
نوع مدرک: برنامهها و فایلهای کامپیوتری سرشناسه 1967- ، Kaschub. Michele، نویسنده ردهبندی کنگره : MT40 .K277 2017 عنوان : Experiencing music composition in grades 3-5 تکرار نام مولف : Michele Kaschub and Janice Smith؛eng ناشر: New York, NY : Oxford University Press سال نشر : [2017] فروست : Experiencing Music CompositionExperiencing Music Composition صفحه شمار: vii, 137 pages ویژگی : illustrations ;28 cm شابک/شاپا 9780190497644 یادداشت Includes bibliographical references and index شناسه افزوده : Smith ، Janice (1952) موضوعها : اصفا
Composition (Music) -- Instruction and study ؛ Music -- Instruction and studyمندرجات About the Companion Website -- Welcome to Experiencing Music Composition -- The Experiencing Music Composition Program -- What to Expect from Young Composers : Typical Characteristics of Composers in Grades 3-5 ; Typical Qualities of Works by Composers in Grades 3-5 -- How to Use This Book -- Section 1: Compositional Capacities : On Composing ; Feelingful Intention ; Developing the Capacity of Feelingful Intention ; Musical Expressivity ; Developing the Capacity of Musical Expressivity ; Artistic Craftsmanship ; Techniques and Etudes for Grades 3-5 ; Developing the Capacity of Artistic Craftsmanship ; Final Thoughts -- Section 2: Using Sketchpages : Guiding the Journey ; Introducing Sketchpages to Young Composers ; Sketchpages as Multi-taskers -- Section 3: Creative Positive Compositional Experiences : Composition Requires a Different Kind of Teaching ; Working with "In-process" Composers ; Anchoring Knowledge, Inviting Inspiration ; Guidelines for Sharing Compositions -- Giving and Receiving Feedback ; Making the Most of Limited Timeframes -- Section 4: Teacher Guides and Student Sketchpages : Teacher Guides ; Curricular Organization & Compositional Strands ; Projects for Grade 3 ; Projects for Grade 4 ; Projects for Grade 5 -- Appendix: Sketchpage Notation Templates لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=13980 زبان مدرک : English
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت فاقد شماره ثبت
نوع مدرک: برنامهها و فایلهای کامپیوتری سرشناسه Sumy ، Takesue، نویسنده ردهبندی کنگره : MT6 .T133 2018 عنوان : Music fundamentals : a balanced approach تکرار نام مولف : Sumy Takesue؛eng ناشر: New York ;London : Routledge سال نشر : 2018 صفحه شمار: 1 online resource شابک/شاپا 9781317225485 یادداشت Includes bibliographical references and index موضوعها : اصفا
Music -- Instruction and study ؛ Music theoryلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=14118 زبان مدرک : English
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت فاقد شماره ثبت
نوع مدرک: برنامهها و فایلهای کامپیوتری ردهبندی کنگره : ML3838 .M98 2017 عنوان : Musicians in the making : pathways to creative performance تکرار نام مولف : edited by John Rink, Helena Gaunt, Aaron Williamon؛eng ناشر: New York, NY : Oxford University Press سال نشر : [2017] فروست : Studies in musical performance as creative practice صفحه شمار: xxx, 375 pages ;25 cm شابک/شاپا 9780199346677 یادداشت Includes bibliographical references and index شناسه افزوده : Rink ، John(John Scott) Gaunt ، Helena Williamon ، Aaron موضوعها : اصفا
Music -- Performance -- Psychological aspects ؛ Music -- Instruction and studyمندرجات Learning to perform: from "gifts" and "talents" to skills and creative engagement / Jane W. Davidson and Gary E. McPherson -- Apprenticeship and empowerment: the role of one-to-one lessons / Helena Gaunt -- Facilitating learning in small groups: interpersonal dynamics and task dimensions / Andrea Creech and Susan Hallam -- The role and significance of masterclasses in creative learning / Ingrid Maria Hanken -- Evaluating progress and setting directions: examination and assessment / Don Lebler and Scott Harrison -- Informal learning and musical performance / Tim Smart and Lucy Green -- Performers in the practice room / Karen Wise, Mirjam James and John Rink -- Small ensembles in rehearsal / Jane Ginsborg -- The creative work of large ensembles / Stephen Cottrell -- Learning in the spotlight: approaches to self-regulating and profiling performance / Aaron Williamon, Terry Clark and Mats Kèussner -- Incorporating improvisation into classical music performance / Juniper Hill -- Reflection and the classical musician: practice in cultural context / Mary Hunter and Stephen Broad -- Towards convergence: academic studies and the student performer / Celia Duffy and Joe Harrop -- Musical expression from conception to reception / Darla Crispin and Stefan èOstersjèo -- Dialogue and beyond: communication and interaction in ensemble performance / Elaine King and Anthony Gritten -- Responding to performers: listeners and audiences / Sinâead O'Neill and John Sloboda لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=14079 زبان مدرک : English
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت فاقد شماره ثبت
نوع مدرک: برنامهها و فایلهای کامپیوتری سرشناسه Alice ، Hammel، نویسنده ردهبندی کنگره : MT17 .H38 2017 عنوان : Teaching music to students with special needs : a practical resource تکرار نام مولف : Alice Hammel؛eng ناشر: New York, NY : Oxford University Press سال نشر : [2017] صفحه شمار: vi, 209 pages ویژگی : illustrations, music ;28 cm شابک/شاپا 9780190665173 یادداشت Includes index موضوعها : اصفا
Children with disabilities -- Education ؛ Music -- Instruction and studyمندرجات Introduction -- The Communication Domain -- The Cognitive Domain -- The Behavioral Domain -- The Emotional Domain -- The Sensory Domain -- The Physical Domain -- Unit Plans – Conclusions لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=13994 زبان مدرک : English
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت فاقد شماره ثبت