دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

طراحی کمپین تبلیغاتی (1395) / ایوری ، جیم (1947 - م)، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهایوری ، جیم (1947 - م)، نویسنده
رده‌بندی کنگره :HF5837 ‭/‭‮الف‬9ط4 1397
عنوان :طراحی کمپین تبلیغاتی : (در راستای استراتژی بازاریابی)
تکرار نام مولف :جیم اوری ؛ مترجمان شاهین ترکمن و آتنا مقدم ویراستار آزیتا جمشیدنژاداول
ناشر:تهران : سیته
سال نشر :1395
فروست :راهکارهای تبلیغات و بازاریابی ؛ ۷۵
صفحه شمار:[2] ٬ 296 ص
ویژگی :مصور ،جدول ،نمودار
شابک/شاپا9786005253740
قیمت :260000﷼
یادداشتعنوان اصلی: Advertising campaign planning : developing an advertising-based marketing plan.4th ed. , c2010
این کتاب در سال 1397 تجدید چاپ شده است
شناسه افزوده :ترکمن ، شاهین (1345 -)، مترجم
مقدم ، آتنا (1361 -)، مترجم
جمشید‌نژاد اول ، آزیتا (1360 -)، ویراستار
موضوع‌ها :اصفا
مبارزات تبلیغاتی-- برنامه‌ریزی ؛ Advertising campaigns-- Planning ؛ برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی ؛ Advertising media planning ؛ بازاریابی-- برنامه‌ریزی ؛ Marketing-- Planning
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14855
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
17872HF5837 ‭/‭‮الف‬9ط4 1397 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد معمولیموجود

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :