کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
تبلیغات تجاری اصول و شیوههای عمل (1388) / ولز ، ویلیام (1926 - م)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهولز ، ویلیام (1926 - م)، نویسندهردهبندی کنگره :HF5823 /و8ت2 1388عنوان :تبلیغات تجاری اصول و شیوههای عملتکرار نام مولف :ویلیام ولز، جان برنت، ساندرا موریاتیترجمه سینا قربانلوناشر:تهران : مبلغانسال نشر :1388فروست :انتشارات مبلغان ؛ 7 صفحه شمار:837صویژگی :مصور، جدول، نمودارشابک/شاپا978-964-943532--9قیمت :120000 ریالیادداشتعنوان اصلی Advertising: principles and practice چاپ دوم واژهنامهشناسه افزوده :برنت ، جان (1944 - م) Brunett ، John ماریارتی ، ساندرا ارنست (1943 - م) Moriarty ، Sandra E قربانلو ، سینا (1324 -)، مترجمموضوعها :اصفاآگهیهای تبلیغاتیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13406زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت16888HF5823 /و8ت2 1388 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما