کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
تاثیر کیفیت خدمات ، تصویر برند و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب ارزی ریالی مشهد) (1397) / صفایی ، سید علی اکبر، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهصفایی ، سید علی اکبر، نویسندهردهبندی کنگره :MBM 38A /1397عنوان :تاثیر کیفیت خدمات ، تصویر برند و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب ارزی ریالی مشهد)تکرار نام مولف :نگارش : سید علی اکبر صفاییعنوان موازی :Impact of service quality, brand image and perceived value on customer loalty......ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهدسال نشر :1397صفحه شمار:95صویژگی :مصور، جدول، نمودارمواد همراه :CDیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " مدیریت "شناسه افزوده :حقی ، سیدرضا (1343 -)، استاد راهنما مختاری ، علی (1349 -)، استاد مشاورموضوعها :اصفاکیفیت خدمت ؛ برند سازمان - تصویر ؛ وفاداری مشتریان ؛ بانک اقتصاد نوینلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14391زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت38AMBM 38A /1397 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما