بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصویر و تناسب برند در قصد خرید مشتریان از برندهای ایمپلنت دندانی (1399) / شهسواری ، سیاوش، نویسنده
بررسی تاثیر آوازه ،شواهدو اعتماد به برند برترغیب به انتخاب بامیانجی گری تصویر برند(موررد مطالعه :بیمارستان های دولتی شهرمشهد) (1398) / وارسته خجسته ،محمدرضا، نویسنده
بررسی تاثیر نقش ابعاد برند خدماتی بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی گری اعتماد برند (مورد مطالعه : مشتریان شرکت های تولید کننده ایمپلنت های ارتوپدی و ستون فقرات) (1399) / سمواتی ، سید روح الله، نویسنده
بررسی رابطه ی ارزش ویژه برند و تصویر برند با در نظر گرفتن نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه : برند سانتم در مصرف کنندگان تجهیزات دندانپزشکی مشهد) (1398) / باغبان ، سارا، نویسنده
تاثیرکیفیت خدمات ،تصویربرندوارزش ادراک شده بروفاداری مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب ارزی ریالی مشهد) (1397) / صفایی، سیدعلی اکبر، نویسنده