بررسی تاثیر امضاء و آگاهی از برند ، نگرش و شهرت برند بر عملکرد برند از دیدگاه مشتریان با میانجی گری کیفیت ادراک شده (1398) / غلامی ، نیره، نویسنده
بررسی تاثیر آوازه ،شواهدو اعتماد به برند برترغیب به انتخاب بامیانجی گری تصویر برند(موررد مطالعه :بیمارستان های دولتی شهرمشهد) (1398) / وارسته خجسته ،محمدرضا، نویسنده
بررسی تاثیر نقش ابعاد برند خدماتی بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی گری اعتماد برند (مورد مطالعه : مشتریان شرکت های تولید کننده ایمپلنت های ارتوپدی و ستون فقرات) (1399) / سمواتی ، سید روح الله، نویسنده