![]()
بررسی ساختار رنگ ونقوش تزیینی در کاشیکاری دوره قاجار با تاکید بر کاشیکاری دیواره های بیرونی ایوان تخت مرمر ودیواره های دروی وبیرونی خلوت کریم خانی کاخ موزه گلستان (1396) / شکیبی ، سعیده، نویسنده
![]()
بررسی عوامل موثر ارتباط تصویری ، بر ایجاد همسانی مفهوم و محتوا در انتقال درست پیام در طراحی نشانه (1398) / فتح آبادی ، علی، نویسنده
![]()
تجزیه و طبقه بندی لوگوتایپ پوسترهای فیلم پنج کارگردان شاخص سینمای ایران (14397) / مدنی ، مهدیه السادات، نویسنده
![]()
تجزیه وتحلیل مفاد وچگونگی اجرای تفهیم نامه طراحی در آژانس های تبلیغاتی داخلی (بررسی موردی سه تفهیم نامه هویت بصری درتهران ومشهد) (1397) / گندمکار ،سارا، نویسنده
![]()
تحلیل رابطه ضمیر ناخودآگاه جمعی بومیان استرالیا در نشانه های تصویری رمان مصور " لحظه ورود" اثر شان تن (1398) / جمشید پور ، شادی، نویسنده
![]()
تحلیل شناختی نگاره های چهار شاهنامه چاپ سنگی موجود در مجموعه ی کتب خطی موزه آستان قدس رضوی (1399) / کیوانلو شهرستانکی ، نرگس، نویسنده
![]()
تحلیل طراحی رابط کاربری وب سایت شخصی طراحان گرافیک ایران (مطالعه موردی: مجید عباسی ، ایمان راد ، رضا عابدینی) (1399) / مجید زاده ، کیهان، نویسنده
![]()
تحلیل قوانین خوشنویسی در لوگو تایپ های طراحی شده با قلم های ابداعی (بررسی موردی آثار مرتضی ممیز - مسعود نجابتی) (1397) / گلذار ، علی، نویسنده
![]()
تحلیل گرافیک محیطی فضاهای آموزشی با رویکرد تعاملی پروژه عملی " طراحی پیکتوگرام و استند ورودی موسسه آموزشی کیان اندیشه مشهد " (1399) / مجیدی یزدی، ریحانه، نویسنده
![]()
تنوع و چگونگی به کارگیری نقش اسلیمی در آثار گرافیک معاصر سه دهه اخیر (بررسی موردی آثار مسعود نجابتی و مصطفی معمی وند) : نگارش: نیما ملک زاده : استاد راهنما: دکتر مهدی صحراگرد : استاد مشاور: محمدمحسن خضری (1397) / ملک زاده ،نیما، نویسنده
![]()
شخصیت پردازی خان سوم شاهنامه (پیکار رستم و اژدها) در نگارگری های دوران تیموری، صفوی و قاجار (1397) / معمار باشی اول ، بهناز، نویسنده
![]()
شناسایی و تحلیل بیان استعاری در طراحی جلد کتاب های درسی هنر (مطالعه موردی کتاب درسی دوره متوسطه دوم : رشته گرافیک و فتو گرافیک) (1398) / جهان بین ، مصطفی، نویسنده
![]()
مطالعه و تحلیل فرمی و محتوایی دفترچه هویت برند ، بررسی موردی : دفترچه برند دانشگاه وندا (1400) / فلاح، سید رضا، نویسنده
![]()