کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی رابطه ی ارزش ویژه برند و تصویر برند با در نظر گرفتن نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه : برند سانتم در مصرف کنندگان تجهیزات دندانپزشکی مشهد) (1398) / باغبان ، سارا، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهباغبان ، سارا، نویسندهردهبندی کنگره :MBA48A /1398عنوان :بررسی رابطه ی ارزش ویژه برند و تصویر برند با در نظر گرفتن نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه : برند سانتم در مصرف کنندگان تجهیزات دندانپزشکی مشهد)تکرار نام مولف :نگارش: سارا باغبانعنوان موازی :The survey of the relationship between brand equity and brand image with considering the mediator role of social capital....ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهدسال نشر :1398عنوان قراردادی : پایان نامهصفحه شمار:123صویژگی :مصور، جدول، نمودارمواد همراه :CD + مقالهیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت بازرگانی بین المللی "شناسه افزوده :حقی ، سیدرضا (1343 -)، نویسنده فرخی استاد ، مصطفی، استاد مشاورموضوعها :اصفاارزش ویژه برند ؛ تصویربرند ؛ سرمایه های اجتماعی ؛ تداعیات برندلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14573زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA48AMBA48A /1398 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما