دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک


نتایج سرعنوان جستجو شده

   مرتب سازی        درج پیشنهاد خرید   پالایش جستجو   جستجو در منابع سایر کتابخانه ها
گسترش جستجو به رکوردهای فرزند
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان (مورد مطالعه : کاربران اینستاگرام) (1399) / حسین زاده ، نازنین، نویسنده
ویژه گی های بصری سازی اطلاعات با هدف انتشار در شبکه اجتماعی اینستاگرام (1400) / امامی ، ثمینه، نویسنده بازکردن سندنهایی_6.pdf

کاربران آنلاین :