کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
تاثیر نو آوری برند بر ارزش ادراک شده از طریق نقش میانجی کیفیت ادراک شده ، تجربه برند و شخصیت برند (1399) / حسنی ، احسان، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهحسنی ، احسان، نویسندهردهبندی کنگره :MBA69A /1399عنوان :تاثیر نو آوری برند بر ارزش ادراک شده از طریق نقش میانجی کیفیت ادراک شده ، تجربه برند و شخصیت برند : (مورد مطالعه : شرکت بازرگانی کاوش تجارت)تکرار نام مولف :نگارش: احسان حسنیناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهدسال نشر :1399عنوان قراردادی : پایان نامهصفحه شمار:64صویژگی :مصور، جدول، نمودارمواد همراه :CDیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"شناسه افزوده :فرخی استاد ، مجتبی، استاد راهنما فرخی استاد ، مجتبی، استاد مشاورموضوعها :اصفانوآوری برند ؛ ادراک از برند ؛ کیفیت ادراک شده ؛ برندلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14673زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA69AMBA69A /1399 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما