کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصویر و تناسب برند در قصد خرید مشتریان از برندهای ایمپلنت دندانی (1399) / شهسواری ، سیاوش، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهشهسواری ، سیاوش، نویسندهردهبندی کنگره :MBA72A /1399عنوان :بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصویر و تناسب برند در قصد خرید مشتریان از برندهای ایمپلنت دندانی : مشتریان در شهر مشهدتکرار نام مولف :نگارش: سیاوش شهسواریعنوان موازی :Investingating the effect of brand equity of brand image and brand fit in order to intention to buy............ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهدسال نشر :1399عنوان قراردادی : پایان نامهصفحه شمار:99صویژگی :مصور، جدول، نمودارمواد همراه :CDیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت بازرگانی "شناسه افزوده :فرخی استاد ، مجتبی، استاد راهنماموضوعها :اصفاتصویربرند ؛ ارزش ویژه برند ؛ تناسب برند ؛ قصد خریدلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14721زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA72AMBA72A /1399 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما