کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
طراحی کمپین تبلیغاتی (1395) / ایوری ، جیم (1947 - م)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهایوری ، جیم (1947 - م)، نویسندهردهبندی کنگره :HF5837 /الف9ط4 1397عنوان :طراحی کمپین تبلیغاتی : (در راستای استراتژی بازاریابی)تکرار نام مولف :جیم اوری ؛ مترجمان شاهین ترکمن و آتنا مقدم ویراستار آزیتا جمشیدنژاداولناشر:تهران : سیتهسال نشر :1395فروست :راهکارهای تبلیغات و بازاریابی ؛ ۷۵ صفحه شمار:[2] ٬ 296 صویژگی :مصور ،جدول ،نمودارشابک/شاپا9786005253740قیمت :260000﷼یادداشتعنوان اصلی: Advertising campaign planning : developing an advertising-based marketing plan.4th ed. , c2010 این کتاب در سال 1397 تجدید چاپ شده استشناسه افزوده :ترکمن ، شاهین (1345 -)، مترجم مقدم ، آتنا (1361 -)، مترجم جمشیدنژاد اول ، آزیتا (1360 -)، ویراستارموضوعها :اصفامبارزات تبلیغاتی-- برنامهریزی ؛ Advertising campaigns-- Planning ؛ برنامهریزی رسانههای تبلیغاتی ؛ Advertising media planning ؛ بازاریابی-- برنامهریزی ؛ Marketing-- Planningلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14855زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت17872HF5837 /الف9ط4 1397 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما