کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
فرهنگ واژگان برند: «جامعترین فرهنگ نام تجاری موجود در ایران» (1390) نوع مدرک:متون چاپیردهبندی کنگره :HD69 /ن2ف4 1390عنوان :فرهنگ واژگان برند: «جامعترین فرهنگ نام تجاری موجود در ایران»تکرار نام مولف :ویراستار جف سویستان ؛ کاری از گروه اینتربرند مترجمان احمد روستا و کبری سبزعلییمقانی ویراستار امیرمهدی اصغری سرویراستار آزیتا جمشیدنژاداولناشر:تهران : سیتهسال نشر :1390فروست :راهکارهای تبلیغات و بازاریابی ؛ ۳۸ صفحه شمار:[217] صویژگی :مصور (رنگی)شابک/شاپا9786005253344قیمت :70000 ریالیادداشتعنوان اصلی: The brand glossary, 2007 شناسه افزوده :سویستان ، جف، ویراستار موسسه اینتربرند Swystun ، Jeff Interbrand (Firm) روستا ، احمد (1327 -)، مترجم سبزعلی یمقانی ، کبری (1359 -)، مترجم اصغری ، امیرمهدی (1363 -)، ویراستار جمشیدنژاد اول ، آزیتا (1360 -)، سردبیرموضوعها :اصفانامهای تجاری ؛ برندسازی (بازاریابی) ؛ کالاها-- بازاریابی ؛ بازاریابیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14252زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت17552HD69 /ن2ف4 1390 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما