کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
تاثیرکیفیت خدمات ،تصویربرندوارزش ادراک شده بروفاداری مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب ارزی ریالی مشهد) (1397) / صفایی، سیدعلی اکبر، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهصفایی، سیدعلی اکبر، نویسندهردهبندی کنگره :MBA /38A،1397عنوان :تاثیرکیفیت خدمات ،تصویربرندوارزش ادراک شده بروفاداری مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب ارزی ریالی مشهد)تکرار نام مولف :نگارش :سیدعلی اکبرصفاییعنوان موازی :Impact of service quality ،brand image and perceived value on customer Loyalty Case Study : Selected Branches of the Eghtesad Novin Bank in Mashhadناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهدسال نشر :1397صفحه شمار:95صویژگی :جدولمواد همراه :CDیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی "گرایش بازاریابی بین الملل "شناسه افزوده :حقی، سیدرضا، استاد راهنما مختاری، علی، استاد مشاورموضوعها :اصفابانک اقتصاد نوین ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتری ؛ تصویربرندلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14439زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتA 38MBA /38A،1397 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما