کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی ارتباط تداعی ویژگی های برند ، رابطه احساسی برند مصرف کننده و ارزشیابی توسعه برند در شرکت های لبنی... (1399) / گیفانی ، فرناز، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهگیفانی ، فرناز، نویسندهردهبندی کنگره :MBA53A /1399عنوان :بررسی ارتباط تداعی ویژگی های برند ، رابطه احساسی برند مصرف کننده و ارزشیابی توسعه برند در شرکت های لبنی...تکرار نام مولف :نگارش: فرناز گیفانیعنوان موازی :The relationship between charcteristics associated with the brand, the brand-consumerناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهدسال نشر :1399عنوان قراردادی : پایان نامهصفحه شمار:102صویژگی :مصور، جدول، نمودارمواد همراه :CDیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"شناسه افزوده :فرخی استاد ، مجتبی، استاد راهنما باباجانی محمدی ، سعیده، استاد مشاورموضوعها :اصفاویژگی های برند ؛ ارزش ویژه برند ؛ شرکت های لبنیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14656زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA53AMBA53A /1399 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما