کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی تاثیر شخصیت برند بر نگرش مشتریان با میانجی گری جذابیت برند (مورد مطالعه : موسسه اعتباری ملل) (1399) / ذاکری اصل ، مهدی، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهذاکری اصل ، مهدی، نویسندهردهبندی کنگره :MBA59A /1398عنوان :بررسی تاثیر شخصیت برند بر نگرش مشتریان با میانجی گری جذابیت برند (مورد مطالعه : موسسه اعتباری ملل)تکرار نام مولف :نگارش: مهدی ذاکری اصلعنوان موازی :Investigating the effect of brand personality on customers' attitude with brand mediation (case study: credit institutions Mellal)ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهدسال نشر :1399عنوان قراردادی : پایان نامهصفحه شمار:94صویژگی :مصور، جدول، نمودارمواد همراه :CDیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت "شناسه افزوده :باباجانی محمدی ، سعیده، استاد راهنما ناصری ، محمد، استاد مشاورموضوعها :اصفابرند ؛ جذابیت برند ؛ موسسه اعتباری ملللینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14663زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA59AMBA59A /1398 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما