بررسی تأثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل (1386) / دوست کامی ، ویدا، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه دوست کامی ، ویدا، نویسنده عنوان : بررسی تأثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل تکرار نام مولف : /پژوهشگر ویدا دوست کامی؛استاد راهنما محمد شبیری ؛ اساتید مشاور مسعود گنجی، محمد نریمانی سال نشر : 1386 صفحه شمار: 162،VIIIورق ویژگی : جدول، نمودار، پرسشنامه یادداشت چکیده: فارسی- انگلیسی
کتابنامه: ص. 114-121شناسه افزوده : شبیری خاقانی ، محمد (1316 -)، استاد راهنما دانشگاه پیامنور دانشکده ادبیات و علوم انسانی نریمانی ، محمد (1343 -)، استاد مشاور موضوعها : اصفا
عزت نفس ؛ دانشآموزان متوسطه ؛ تصویر خویشتن ؛ اعتماد بهنفس ؛ موفقیت تحصیلی ؛ روانشناسی آموزش و پرورش ؛ ایرانچکیده : این پژوهش به منظور بررسی تاثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل انجام گرفته است. بر این اساس تعداد 282 نفر از دانشآموزان با روش نمونهگیری طبقهای خوشهای انتخاب و با ابزار پرسشنامه سنجیده شدهاند. نتیجه اینکه رابطهی بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در کل، در سطح اطمینان 95 درصد تائید شده و تفاوت خودپندارهی دانشآموزان دختر و پسر در تعامل با نوع مدرسه تائید نشده است، اما خودپندارهی دانشآموزان دختر از دانشآموزان پسر در سطح اطمینان 95 درصد بیشتر است. تفاوت خودپندارهی دانشآموزان انواع مدارس در سطح اطمینان 95 درصد تائید شد که ترتیب آن از بیشترین به کمترین عبارت است از: غیرانتفاعی، عادی، شاهد، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان، تفاوت بین عزت نفس دانشآموزان دختر و پسر در تعامل با نوع مدرسه در سطح اطمینان 95 درصد معنیدار نیست، عزت نفس دانشآموزان دختر از دانشآموزان پسر در سطح اطمینان 95 درصد بیشتر است و تفاوت عزت نفس دانشآموزان انواع مدارس در سطح اطمینان 95 درصد معنیدار است. کلیدواژه: خودپنداره، عزت نفس، پیشرفت تحصیلی، استعدادهای درخشان لینک فایل دیجیتالی : http://dl.nlai.ir/UI/a1fcdc01-3cae-47e4-9c07-756cd0cb00a4/Catalogue.aspx لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=2516 زبان مدرک : فارسی
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت فاقد شماره ثبت بررسی تأثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل (1386) / دوست کامی ، ویدا، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه دوست کامی ، ویدا، نویسنده عنوان : بررسی تأثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل تکرار نام مولف : /پژوهشگر ویدا دوست کامی؛استاد راهنما محمد شبیری ؛ اساتید مشاور مسعود گنجی، محمد نریمانی سال نشر : 1386 صفحه شمار: 162،VIIIورق ویژگی : جدول، نمودار، پرسشنامه یادداشت چکیده: فارسی- انگلیسی
کتابنامه: ص. 114-121شناسه افزوده : شبیری خاقانی ، محمد (1316 -)، استاد راهنما دانشگاه پیامنور دانشکده ادبیات و علوم انسانی نریمانی ، محمد (1343 -)، استاد مشاور موضوعها : اصفا
عزت نفس ؛ دانشآموزان متوسطه ؛ تصویر خویشتن ؛ اعتماد بهنفس ؛ موفقیت تحصیلی ؛ روانشناسی آموزش و پرورش ؛ ایرانچکیده : این پژوهش به منظور بررسی تاثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل انجام گرفته است. بر این اساس تعداد 282 نفر از دانشآموزان با روش نمونهگیری طبقهای خوشهای انتخاب و با ابزار پرسشنامه سنجیده شدهاند. نتیجه اینکه رابطهی بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در کل، در سطح اطمینان 95 درصد تائید شده و تفاوت خودپندارهی دانشآموزان دختر و پسر در تعامل با نوع مدرسه تائید نشده است، اما خودپندارهی دانشآموزان دختر از دانشآموزان پسر در سطح اطمینان 95 درصد بیشتر است. تفاوت خودپندارهی دانشآموزان انواع مدارس در سطح اطمینان 95 درصد تائید شد که ترتیب آن از بیشترین به کمترین عبارت است از: غیرانتفاعی، عادی، شاهد، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان، تفاوت بین عزت نفس دانشآموزان دختر و پسر در تعامل با نوع مدرسه در سطح اطمینان 95 درصد معنیدار نیست، عزت نفس دانشآموزان دختر از دانشآموزان پسر در سطح اطمینان 95 درصد بیشتر است و تفاوت عزت نفس دانشآموزان انواع مدارس در سطح اطمینان 95 درصد معنیدار است. کلیدواژه: خودپنداره، عزت نفس، پیشرفت تحصیلی، استعدادهای درخشان لینک فایل دیجیتالی : http://dl.nlai.ir/UI/a1fcdc01-3cae-47e4-9c07-756cd0cb00a4/Catalogue.aspx لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=2530 زبان مدرک : فارسی
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت فاقد شماره ثبت