نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه حسنی ، محمد (1340 -)، نویسنده ردهبندی کنگره : LB1117 /ح5الف4 1384 عنوان : ارزشیابی توصیفی : ارزشیابی برای یادگیری بهتر تکرار نام مولف : / محمد حسنی ،حسین احمدی ناشر: تهران : مدرسه سال نشر : 1384 صفحه شمار: 184ص شابک/شاپا 978-964-385-679-3 قیمت : 195000 ریال یادداشت چاپ چهارم: 1387.
بالای عنوان: الگویی نو در ارزشیابی تحصیلی.
کتابنامه:ص.[175] -184.
لگویی نو در ارزشیابی تحصیلیشناسه افزوده : احمدی ، سیدحسین (1330 -) سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی انتشارات مدرسه برهان موضوعها : اصفا
شاگردان -- ارزشیابی -- ایران ؛ موفقیت تحصیلیلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=4783 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت 11621 LB1117 /ح5الف4 1384 ن.1 کتاب فارسی کتابخانه موسسه آموزش عالی فردوس سایر اسناد معمولی موجود 11622 LB1117 /ح5الف4 1384 ن.2 کتاب فارسی کتابخانه موسسه آموزش عالی فردوس سایر اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه صاحبی ، علی (1343 -)، نویسنده ردهبندی کنگره : LB1049 /ص135 ر9 1392 عنوان : روشها و فنون مطالعه موثر : آشنایی با فنون مطالعه و فراگیری درسی تکرار نام مولف : علی صاحبی ناشر: تهران : سایه سخن سال نشر : 1392 صفحه شمار: 96 ص ویژگی : جدول، نمودار ابعاد : 14/5×21/5سم شابک/شاپا 978-6-00-630474-8 قیمت : 45000 ریال یادداشت پشت جلد به انگلیسی: Ali Sahebi. Effective study skills
چاپ دوم: 1393(فیپا)
آشنایی با فنون مطالعه و فراگیری درسیموضوعها : اصفا
مطالعه و فراگیری ؛ موفقیت تحصیلی ؛ ترس از امتحان ؛ اضطراب ؛ موفقیت تحصیلی-- جنبههای روانشناسیلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=12080 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت 15254 LB1049 /ص135 ر9 1392 کتاب فارسی کتابخانه موسسه آموزش عالی فردوس سایر اسناد معمولی تاریخ بازگشت ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه نظری ، مرتضی (1344 -)، نویسنده ردهبندی کنگره : LB1049 /ن65ع9 1373 عنوان : عوامل موفقیت در تحصیل تکرار نام مولف : / تالیف مرتضی نظری ناشر: تهران : مدرسه سال نشر : 1373 صفحه شمار: 136 ص شابک/شاپا 978-964-353-905-4 قیمت : 12000ریال یادداشت این کتاب در سالهای مختلف توسط ناشران متفاوت منتشر شده است.
عنوان روی جلد: عوامل موفقیت در تحصیل برای دانشآموزان دورههای راهنمایی تحصیلی و دبیرستان.
کتابنامه ص. 134 - 136؛ همچنین به صورت زیرنویس.
عوامل موفقیت در تحصیل برای دانشآموزان دورههای راهنمایی تحصیلی و دبیرستانشناسه افزوده : سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی انتشارات مدرسه موضوعها : اصفا
موفقیت تحصیلی ؛ مطالعه و فراگیریلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=4769 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت 6996 LB1049 /ن65ع9 1373 کتاب فارسی کتابخانه موسسه آموزش عالی فردوس سایر اسناد معمولی موجود بررسی تأثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل (1386) / دوست کامی ، ویدا، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه دوست کامی ، ویدا، نویسنده عنوان : بررسی تأثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل تکرار نام مولف : /پژوهشگر ویدا دوست کامی؛استاد راهنما محمد شبیری ؛ اساتید مشاور مسعود گنجی، محمد نریمانی سال نشر : 1386 صفحه شمار: 162،VIIIورق ویژگی : جدول، نمودار، پرسشنامه یادداشت چکیده: فارسی- انگلیسی
کتابنامه: ص. 114-121شناسه افزوده : شبیری خاقانی ، محمد (1316 -)، استاد راهنما دانشگاه پیامنور دانشکده ادبیات و علوم انسانی نریمانی ، محمد (1343 -)، استاد مشاور موضوعها : اصفا
عزت نفس ؛ دانشآموزان متوسطه ؛ تصویر خویشتن ؛ اعتماد بهنفس ؛ موفقیت تحصیلی ؛ روانشناسی آموزش و پرورش ؛ ایرانچکیده : این پژوهش به منظور بررسی تاثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل انجام گرفته است. بر این اساس تعداد 282 نفر از دانشآموزان با روش نمونهگیری طبقهای خوشهای انتخاب و با ابزار پرسشنامه سنجیده شدهاند. نتیجه اینکه رابطهی بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در کل، در سطح اطمینان 95 درصد تائید شده و تفاوت خودپندارهی دانشآموزان دختر و پسر در تعامل با نوع مدرسه تائید نشده است، اما خودپندارهی دانشآموزان دختر از دانشآموزان پسر در سطح اطمینان 95 درصد بیشتر است. تفاوت خودپندارهی دانشآموزان انواع مدارس در سطح اطمینان 95 درصد تائید شد که ترتیب آن از بیشترین به کمترین عبارت است از: غیرانتفاعی، عادی، شاهد، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان، تفاوت بین عزت نفس دانشآموزان دختر و پسر در تعامل با نوع مدرسه در سطح اطمینان 95 درصد معنیدار نیست، عزت نفس دانشآموزان دختر از دانشآموزان پسر در سطح اطمینان 95 درصد بیشتر است و تفاوت عزت نفس دانشآموزان انواع مدارس در سطح اطمینان 95 درصد معنیدار است. کلیدواژه: خودپنداره، عزت نفس، پیشرفت تحصیلی، استعدادهای درخشان لینک فایل دیجیتالی : http://dl.nlai.ir/UI/a1fcdc01-3cae-47e4-9c07-756cd0cb00a4/Catalogue.aspx لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=2516 زبان مدرک : فارسی
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت فاقد شماره ثبت بررسی تأثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل (1386) / دوست کامی ، ویدا، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه دوست کامی ، ویدا، نویسنده عنوان : بررسی تأثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل تکرار نام مولف : /پژوهشگر ویدا دوست کامی؛استاد راهنما محمد شبیری ؛ اساتید مشاور مسعود گنجی، محمد نریمانی سال نشر : 1386 صفحه شمار: 162،VIIIورق ویژگی : جدول، نمودار، پرسشنامه یادداشت چکیده: فارسی- انگلیسی
کتابنامه: ص. 114-121شناسه افزوده : شبیری خاقانی ، محمد (1316 -)، استاد راهنما دانشگاه پیامنور دانشکده ادبیات و علوم انسانی نریمانی ، محمد (1343 -)، استاد مشاور موضوعها : اصفا
عزت نفس ؛ دانشآموزان متوسطه ؛ تصویر خویشتن ؛ اعتماد بهنفس ؛ موفقیت تحصیلی ؛ روانشناسی آموزش و پرورش ؛ ایرانچکیده : این پژوهش به منظور بررسی تاثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل انجام گرفته است. بر این اساس تعداد 282 نفر از دانشآموزان با روش نمونهگیری طبقهای خوشهای انتخاب و با ابزار پرسشنامه سنجیده شدهاند. نتیجه اینکه رابطهی بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در کل، در سطح اطمینان 95 درصد تائید شده و تفاوت خودپندارهی دانشآموزان دختر و پسر در تعامل با نوع مدرسه تائید نشده است، اما خودپندارهی دانشآموزان دختر از دانشآموزان پسر در سطح اطمینان 95 درصد بیشتر است. تفاوت خودپندارهی دانشآموزان انواع مدارس در سطح اطمینان 95 درصد تائید شد که ترتیب آن از بیشترین به کمترین عبارت است از: غیرانتفاعی، عادی، شاهد، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان، تفاوت بین عزت نفس دانشآموزان دختر و پسر در تعامل با نوع مدرسه در سطح اطمینان 95 درصد معنیدار نیست، عزت نفس دانشآموزان دختر از دانشآموزان پسر در سطح اطمینان 95 درصد بیشتر است و تفاوت عزت نفس دانشآموزان انواع مدارس در سطح اطمینان 95 درصد معنیدار است. کلیدواژه: خودپنداره، عزت نفس، پیشرفت تحصیلی، استعدادهای درخشان لینک فایل دیجیتالی : http://dl.nlai.ir/UI/a1fcdc01-3cae-47e4-9c07-756cd0cb00a4/Catalogue.aspx لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=2530 زبان مدرک : فارسی
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت فاقد شماره ثبت