![]()
چگونگی شکوفائی تن و جان در کانونهای تربیتی (1354) / ماکارنکو ، آنتون سمیونوویچ (1888-1939م)، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه ماکارنکو ، آنتون سمیونوویچ (1888-1939م)، نویسنده ردهبندی کنگره : lb775 /م2چ8 1357 عنوان : چگونگی شکوفائی تن و جان در کانونهای تربیتی تکرار نام مولف : / آ. ماکارنکو؛ترجمه ب. کیوان ناشر: تهران : بامداد سال نشر : 1354 فروست : نقد و بررسی ؛ ؛۱۳. صفحه شمار: 184ص قیمت : 5000 ریال یادداشت چاپ قبلی: نگاه، 1363.
عنوان روی جلد: شکوفایی تن و جان در کانونهای تربیتی.
شکوفایی تن و جان در کانونهای تربیتیشناسه افزوده : برومند ، محمدتقی (1300 -)، مترجم موضوعها : اصفا
آموزش و پرورش دوران اولیه کودکی ؛ کودکان -- سرپرستی ؛ روانشناسی آموزش و پرورش ؛ آموزش و پرورش -- روسیه شورویلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=4734 زبان مدرک : فارسی زبان اصلی : English
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت 7405 lb775 /م2چ8 1357 کتاب فارسی کتابخانه موسسه آموزش عالی فردوس سایر اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه بیلر ، رابرت فردریک (1927- م)، نویسنده ردهبندی کنگره : LB1051 /ب9ک2 عنوان : کاربرد روانشناسی در آموزش تکرار نام مولف : / رابرت بیلر؛ترجمه پروین کدیور ناشر: تهران : مرکز نشر دانشگاهی سال نشر : 1371 - 1367 فروست : مرکز نشر دانشگاهی ؛ ؛ ۳۳۷ صفحه شمار: 2 ج. (835 ص) ویژگی : مصور، جدول، عکس، نمودار شابک/شاپا 978-964-01-8099-0 قیمت : 1100ریال یادداشت عنوان اصلی Psychology applied to teaching.
ج. 1 (چاپ پنجم 1376).
کتابنامهشناسه افزوده : مرکز نشر دانشگاهی کدیور ، پروین (1323 -)، مترجم موضوعها : اصفا
روانشناسی آموزش و پرورشلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=4786 زبان مدرک : فارسی زبان اصلی : English
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت 5017 LB1051 /ب9ک2 1367 ج.1 کتاب فارسی کتابخانه موسسه آموزش عالی فردوس سایر اسناد معمولی موجود 7532 LB1051 /ب9ک2 1371 ج.2 کتاب فارسی کتابخانه موسسه آموزش عالی فردوس سایر اسناد معمولی موجود ![]()
بررسی تأثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل (1386) / دوست کامی ، ویدا، نویسنده
![]()
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه دوست کامی ، ویدا، نویسنده عنوان : بررسی تأثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل تکرار نام مولف : /پژوهشگر ویدا دوست کامی؛استاد راهنما محمد شبیری ؛ اساتید مشاور مسعود گنجی، محمد نریمانی سال نشر : 1386 صفحه شمار: 162،VIIIورق ویژگی : جدول، نمودار، پرسشنامه یادداشت چکیده: فارسی- انگلیسی
کتابنامه: ص. 114-121شناسه افزوده : شبیری خاقانی ، محمد (1316 -)، استاد راهنما دانشگاه پیامنور دانشکده ادبیات و علوم انسانی نریمانی ، محمد (1343 -)، استاد مشاور موضوعها : اصفا
عزت نفس ؛ دانشآموزان متوسطه ؛ تصویر خویشتن ؛ اعتماد بهنفس ؛ موفقیت تحصیلی ؛ روانشناسی آموزش و پرورش ؛ ایرانچکیده : این پژوهش به منظور بررسی تاثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل انجام گرفته است. بر این اساس تعداد 282 نفر از دانشآموزان با روش نمونهگیری طبقهای خوشهای انتخاب و با ابزار پرسشنامه سنجیده شدهاند. نتیجه اینکه رابطهی بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در کل، در سطح اطمینان 95 درصد تائید شده و تفاوت خودپندارهی دانشآموزان دختر و پسر در تعامل با نوع مدرسه تائید نشده است، اما خودپندارهی دانشآموزان دختر از دانشآموزان پسر در سطح اطمینان 95 درصد بیشتر است. تفاوت خودپندارهی دانشآموزان انواع مدارس در سطح اطمینان 95 درصد تائید شد که ترتیب آن از بیشترین به کمترین عبارت است از: غیرانتفاعی، عادی، شاهد، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان، تفاوت بین عزت نفس دانشآموزان دختر و پسر در تعامل با نوع مدرسه در سطح اطمینان 95 درصد معنیدار نیست، عزت نفس دانشآموزان دختر از دانشآموزان پسر در سطح اطمینان 95 درصد بیشتر است و تفاوت عزت نفس دانشآموزان انواع مدارس در سطح اطمینان 95 درصد معنیدار است. کلیدواژه: خودپنداره، عزت نفس، پیشرفت تحصیلی، استعدادهای درخشان لینک فایل دیجیتالی : http://dl.nlai.ir/UI/a1fcdc01-3cae-47e4-9c07-756cd0cb00a4/Catalogue.aspx لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=2516 زبان مدرک : فارسی
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت فاقد شماره ثبت ![]()
بررسی تأثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل (1386) / دوست کامی ، ویدا، نویسنده
![]()
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه دوست کامی ، ویدا، نویسنده عنوان : بررسی تأثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل تکرار نام مولف : /پژوهشگر ویدا دوست کامی؛استاد راهنما محمد شبیری ؛ اساتید مشاور مسعود گنجی، محمد نریمانی سال نشر : 1386 صفحه شمار: 162،VIIIورق ویژگی : جدول، نمودار، پرسشنامه یادداشت چکیده: فارسی- انگلیسی
کتابنامه: ص. 114-121شناسه افزوده : شبیری خاقانی ، محمد (1316 -)، استاد راهنما دانشگاه پیامنور دانشکده ادبیات و علوم انسانی نریمانی ، محمد (1343 -)، استاد مشاور موضوعها : اصفا
عزت نفس ؛ دانشآموزان متوسطه ؛ تصویر خویشتن ؛ اعتماد بهنفس ؛ موفقیت تحصیلی ؛ روانشناسی آموزش و پرورش ؛ ایرانچکیده : این پژوهش به منظور بررسی تاثیر خودپنداره و عزت نفس روی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان تیزهوش و سایر مدارس شهرستان اردبیل انجام گرفته است. بر این اساس تعداد 282 نفر از دانشآموزان با روش نمونهگیری طبقهای خوشهای انتخاب و با ابزار پرسشنامه سنجیده شدهاند. نتیجه اینکه رابطهی بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در کل، در سطح اطمینان 95 درصد تائید شده و تفاوت خودپندارهی دانشآموزان دختر و پسر در تعامل با نوع مدرسه تائید نشده است، اما خودپندارهی دانشآموزان دختر از دانشآموزان پسر در سطح اطمینان 95 درصد بیشتر است. تفاوت خودپندارهی دانشآموزان انواع مدارس در سطح اطمینان 95 درصد تائید شد که ترتیب آن از بیشترین به کمترین عبارت است از: غیرانتفاعی، عادی، شاهد، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان، تفاوت بین عزت نفس دانشآموزان دختر و پسر در تعامل با نوع مدرسه در سطح اطمینان 95 درصد معنیدار نیست، عزت نفس دانشآموزان دختر از دانشآموزان پسر در سطح اطمینان 95 درصد بیشتر است و تفاوت عزت نفس دانشآموزان انواع مدارس در سطح اطمینان 95 درصد معنیدار است. کلیدواژه: خودپنداره، عزت نفس، پیشرفت تحصیلی، استعدادهای درخشان لینک فایل دیجیتالی : http://dl.nlai.ir/UI/a1fcdc01-3cae-47e4-9c07-756cd0cb00a4/Catalogue.aspx لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=2530 زبان مدرک : فارسی
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت فاقد شماره ثبت