دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بی‌نظمی در بازاریابی (1390) / کاتلر ، فیلیپ (1931 - م‌)، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهکاتلر ، فیلیپ (1931 - م‌)، نویسنده
رده‌بندی کنگره :HF5415 ‭/ک2ب9 1390
عنوان :بی‌نظمی در بازاریابی : مدیریت و بازاریابی در عصر آشفتگی
تکرار نام مولف :/ نویسندگان فیلیپ کاتلر و جان کسلیون؛مترجمان کامبیز حیدرزاده ، شهناز نایب‌زاده ؛ ویراستار احمد آخوندی و محسن جاویدموید
ناشر:تهران : سیته
سال نشر :1390
فروست :راه‌کارهای تبلیغات و بازاریابی ؛ ‏‫؛ ۳۶.‬
صفحه شمار:220 ص
ویژگی :جدول، نمودار
شابک/شاپا978-6-00-525331-3
قیمت :50000ریال
یادداشتعنوان اصلی: Chaotics : the business of managing and marketing in the age of turbulence, c2009.
مدیریت و بازاریابی در عصر آشفتگی
شناسه افزوده :کسلیون ، جان ا
Caslione ، John A
حیدرزاده ، کامبیز (1354 -)، مترجم
نایب‌زاده ، شهناز (1358 -)، مترجم
آخوندی ، احمد (1341 -)، ویراستار
جاوید موید ، محسن (1361 -)، ویراستار
موضوع‌ها :اصفا
بازاریابی ؛ مدیریت ؛ نوسان‌های اقتصادی ؛ جهانی شدن
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3746
زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
9750HF5415 ‭/ک2ب9 1390 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد معمولیموجود

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :