دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

نقشه‌ی ذهن مشتری: رویکرد وسیله - هدف (1390) / پری ، مارک ادوارد (1957 - م)، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهپری ، مارک ادوارد (1957 - م)، نویسنده
رده‌بندی کنگره :HF5415/13 ‭/پ4ن7 1390
عنوان :نقشه‌ی ذهن مشتری: رویکرد وسیله - هدف
تکرار نام مولف :/ مولف مارک ایی.پری؛مترجمان پرویز درگی، محمد سالاری ؛ ویراستاران احمد آخوندی، محسن جاوید‌موید
ناشر:تهران : بازاریابی
سال نشر :1390
صفحه شمار:405ص
ویژگی :جدول، نمودار
شابک/شاپا978-6-00-925025-7
قیمت :100000 ریال
یادداشتعنوان اصلی: Strategic marketing management : a means-end approach, c2002
شناسه افزوده :درگی ، پرویز (1345 -)، مترجم
سالاری ، محمد (1338 -)، مترجم
آخوندی ، احمد (1341 -)، ویراستار
جاوید موید ، محسن (1361 -)، ویراستار
موضوع‌ها :اصفا
بازاریابی -- مدیریت
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3753
زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
9744HF5415/13 ‭/پ4ن7 1390 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد معمولیموجود

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :