دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

الگوهای کمی در تحقیقات بازاریابی (1387) / فرانسس ، فیلیپ هانس (1963 - م)، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهفرانسس ، فیلیپ هانس (1963 - م)، نویسنده
رده‌بندی کنگره :HF5415/2 ‭/ف4م4 1387
عنوان :الگوهای کمی در تحقیقات بازاریابی
تکرار نام مولف :/ تالیف فیلیپ‌هنز فرانسس، ریچارد پاپ؛ترجمه محمدرضا کهنسال، هادی رفیعی‌دارانی
ناشر:مشهد : دانشگاه فردوسی (مشهد)
سال نشر :1387
فروست :انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد ؛ ؛ شماره ۵۲۶.
صفحه شمار:242 ص
ویژگی :جدول، نمودار
شابک/شاپا978-964-386-192-6
قیمت :35000 ریال
یادداشتعنوان اصلی: Quanttiative models in marketing research, 2001.
کتاب حاضر در سال 1386 با عنوان "مدل‌های کمی در تحقیقات بازاریابی" توسط انتشارات کسا‌کاوش منتشر شده است.
کتابنامه: ص.[234] - 242.
مدل‌های کمی در تحقیقات بازاریابی
شناسه افزوده :پاپ ، ریچارد
Paap ، Richard
رفیعی دارانی ، هادی (1359 -)، مترجم
موضوع‌ها :اصفا
بازارشناسی -- الگوهای ریاضی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3864
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
11715HF5415/2 ‭/ف4م4 1387 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد معمولیموجود
11406HF5415/2 ‭/ف4م4 1387 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد معمولیموجود

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :