کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
تحقیق بازاریابی سنجش و روش (1388 -) / تال ، دونالد اس (1942 - م)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهتال ، دونالد اس (1942 - م)، نویسندهردهبندی کنگره :HF5415/2 /ت2ت3 1388عنوان :تحقیق بازاریابی سنجش و روشتکرار نام مولف :/ دونالد. اس.تال، دی.آی. هاوکینز؛ترجمه عباس صالحاردستانی، محمدرضا سعدیناشر:تهران : اتحادسال نشر :1388 -صفحه شمار:جویژگی :مصور، جدول، نمودارشابک/شاپا978-964-8783-74-2قیمت :100000 ریالیادداشتجلد دوم را ادبستان منتشر میکند. عنوان اصلی: Marketing research: measurment and method: a text with cases, 1993. کتاب حاضر در سالهای مختلف توسط ناشران متفاوت منتشر شده است. کتابنامهشناسه افزوده :هاوکینز ، دل آی صالح اردستانی ، عباس (1340 -)، مترجم سعدی ، محمدرضا (1346 -)، مترجمموضوعها :اصفابازارشناسی ؛ بازار شناسی -- نمونه پژهیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3863زبان مدرک : زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت1283HF5415/2 /ت2ت3 1388 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما