کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
روشهای اندازهگیری رضایت مشتری (1388) / کاووسی ، محمدرضا (1331 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهکاووسی ، محمدرضا (1331 -)، نویسندهردهبندی کنگره :HF5415 /ک2ر9 1388عنوان :روشهای اندازهگیری رضایت مشتریتکرار نام مولف :/ گردآوری و تدوین محمدرضا کاوسی، عباس سقایی؛[برای] شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایرانناشر:تهران : آمهسال نشر :1388صفحه شمار:526 صویژگی :جدول، نمودارشابک/شاپا978-964-606-194-1قیمت :82000 ریالیادداشتکتاب حاضر در سالهای مختلف توسط ناشران متفاوت منتشر شده است. کتابنامه: ص. [517]- 526شناسه افزوده :سقایی ، عباس (1351 -) شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایرانموضوعها :اصفامصرفکنندگان -- رضایت ؛ پرسشنامهها ؛ استانداردهای ایزو 9000لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3759زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت1295HF5415 /ک2ر9 1388 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما