کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
الگوهای کمی در تحقیقات بازاریابی (1387) / فرانسس ، فیلیپ هانس (1963 - م)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهفرانسس ، فیلیپ هانس (1963 - م)، نویسندهردهبندی کنگره :HF5415/2 /ف4م4 1387عنوان :الگوهای کمی در تحقیقات بازاریابیتکرار نام مولف :/ تالیف فیلیپهنز فرانسس، ریچارد پاپ؛ترجمه محمدرضا کهنسال، هادی رفیعیدارانیناشر:مشهد : دانشگاه فردوسی (مشهد)سال نشر :1387فروست :انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد ؛ ؛ شماره ۵۲۶. صفحه شمار:242 صویژگی :جدول، نمودارشابک/شاپا978-964-386-192-6قیمت :35000 ریالیادداشتعنوان اصلی: Quanttiative models in marketing research, 2001. کتاب حاضر در سال 1386 با عنوان "مدلهای کمی در تحقیقات بازاریابی" توسط انتشارات کساکاوش منتشر شده است. کتابنامه: ص.[234] - 242. مدلهای کمی در تحقیقات بازاریابیشناسه افزوده :پاپ ، ریچارد Paap ، Richard رفیعی دارانی ، هادی (1359 -)، مترجمموضوعها :اصفابازارشناسی -- الگوهای ریاضیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3864زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت11715HF5415/2 /ف4م4 1387 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود 11406HF5415/2 /ف4م4 1387 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما